Emuari: Jaunais žurnals

Viens patiešam liels veids, ka uznemumiem patik, lai reklametu, ir izdevumu miljoniem dolaru uz dažam sekundem reklamas laika Super Bowl.

Pasaule, ka mes zinam, tas ir pilnigi mainits no ta, kas tas bija pirms 20 gadiem, un pekšni, mes terejam vairak laika sežot un aplukojot ekraniem, neka mes kadreiz iedomaties iespejams. Dažreiz ir gruti pat atcereties, ko mes darijam atpakal pirms datoriem, interneta, socialajiem medijiem un viedtalruniem. Lai gan tur ir vel daži, kas dod priekšroku uznemt žurnals veikala, lielaka dala cilveku mekle interneta, lai izlasitu lidzi temam vini dod priekšroku. Blogošana ir kluvusi par jaunu žurnalu.

Vesturiskas izmainas

Žurnali bija liels cilvekiem, jo tas deva viniem veidu, ka uzzinat visu informaciju, ko vini velejas uzzinat par atri un viegli lasamu formata. Teen vareja greifers žurnals, kas paradija viniem, ka likts uz make-up un bildes karsta slavenibas. Cilveki mileja savus žurnalus, kas nozimeja, ka uznemumiem patika tos izmantot ka marketinga iespeju. Throwing ar atru reklamu žurnals bija viegli pietiekami un garantetu jus sasniegsiet savu merkauditoriju. Bet internets ir novedis pie Blogeri cinas par veida uzmanibu žurnalos, ko izmanto, lai sanemtu, un vieglumu atrast frizura par Pinterest vai automašinu informaciju par Edmunds padara to, ka daudz grutak žurnals pardot. Tas ir iemesls, kapec blogošana butu jusu uzmaniba, kad runa ir par tirdzniecibu konkretos tirgos.

Iespeja reklamet

Viens no labakajiem veidiem, ka to izdarit, ir ar maksat par zvanu marketingu. Blogger pierakstas darit bezmaksas reklamu, un jums ir jamaksa tikai tad, kad kads faktiski aicina vairak informacijas. Tada veida, ja emuars nesanemu pietiekami daudz uzmanibas, jums nav zaudet neko. Bet, ja emuars dara patiešam labi un ir daudz lasitaju, jus sanemsiet daudz biznesa too.

Leave a Comment